شاید هنگام خرید تابلو فرش ماشینی سوالات مختلفی برای شما پیش بیاید. در این قسمت لیستی از سوالات متداول که سوال اکثر مشتریان هیدا دکور میباشد را پاسخ داده ایم.

با کلیک روی هر سوال جواب آن را مشاهده خواهید کرد.

سوالات درباره تابلو فرش ماشینی

جنس تابلو فرش ماشینی ؟

جنس تار تابلو فرش از پلی استر و جنس پود آن از جنس اکرلیک می‎باشد.

پلی استر نخی ترکیبی است که از پرتقاضاترین نخ ها در بازار نساجی می‌باشد. در تولید این نوع نخ، با به کارگیری ماشین آلات ریسندگی دو الیاف پنبه و پلی استر ترکیب میشود که این ترکیب با درصدهای مختلفی مانند 50-50 یا 65-35 انجام می شود. پنبه به دلیل زیردست نرم و لطیف و پلی‌استر به دلیل استحکام و درخشندگی، ترکیب مناسبی برای نخ ایجاد می‌کنند. نخ های پنبه پلی استر، دارای استحکام بالا بوده و از دیگر خاصیت های آن میتوان به عدم تغییر شکل و مقاومت در برابر سایش و آب رفتگی اشاره کرد.

نخ اکریلیک از الیاف مصنوعی هستند که از پلیمری به نام پلی اکریلو نیتریل ساخته شده اند. این الیاف، سبک و نرم هستند و حالتی شبیه به پشم دارند.

تابلو فرش ماشینی بافته می‌شود یا چاپ می‌شود؟

تابلو فرش های ارائه شده در سایت هیدا دکور، به این صورت تولید میشوند که ابتدا فرش ماشینی بصورت سفید و خام توسط دستگاهها بافته و آماده میشود. سپس طرح تابلو فرش، با تجهیزات پیشرفته و دستگاههای بروز روی فرش ماشینی با استفاده از گرما و حرارت با بی نهایت رنگ چاپ می‌شود.

آیا تابلو فرش ماشینی رنگ ثابتی دارد؟

بله. تابلو فرش های ارائه شده توسط هیدا دکور دارای ضمانت ماندگاری رنگ هستند و تضمین کیفیت  دارند. هیدا دکور ماندگاری و ثابت بودن رنگ را تا 10 سال تضمین می‌کند. حتی ضمانت ثابت بودن رنگ تابلو فرش ها در مقابل نور خورشید نیز به شما داده میشود.

آیا تابلو فرش ماشینی با شستشو رنگ پس میدهد؟

خیر اصلا. تابلو فرش های هیدا دکور دارای ضمانت کیفیت رنگ و ضمانت شستشو هستند. برای اطمینان از ثابت بودن رنگ تابلو فرش ها و کیفیت بالای آن، هیدا دکور ضمانت شستشو را برای تابلو فرش های خود در نظر گرفته است.

آیا رنگ تابلو فرش ماشینی در مقابل نور خورشید از بین میرود؟

خیر. هیدا دکور برای اطمینان دهی به شما ضمانت ثابت بودن رنگ تابلو فرش ها در مقابل نور خورشید را نیز به شما میدهد و ماندگاری رنگ تابلو فرش ها در مقابل نور خورشید را تضمین میکند.

آیا امکان چاپ تصویر دلخواه مانند عکس شخصی و خانوادگی روی تابلو فرش ماشینی وجود دارد؟

بله شما میتوانید تابلو فرش عکس خانوادگی یا هر عکس دلخواه دیگری را سفارش دهید تا روی تابلو فرش ماشینی با کیفیت بالا انجام شود.

همچنین میتوانید تابلو فرش عکس عزیزانتان را سفارش داده و بعنوان هدیه و کادو آن را به عزیزانتان تقدیم کنید.

اگر طرحی در سایت موجود نباشد میتوانیم تابلو فرش آن را سفارش دهیم؟

بله شما میتوانید عکس تابلو فرش موردنظرتان را به پشتیبانی هیدا دکور در واتساپ ارسال کنید و آن را در سایز دلخواه با طرح قاب دلخواه سفارش دهید تا در سریعترین زمان (1 تا 3 روز) آن را آماده کرده و برای شما ارسال کنیم.

تابلو فرش های ماشینی هیدا دکور چند شانه است؟

تابلو فرش های ارائه شده توسط هیدا دکور دارای تراکم 1000 شانه هستند و ظرافت و زیبایی طرح تابلو فرش را به زیبایی به تصویر می‌کشند. به دلیل ظرافت و تراکم بالای گره ها، به تابلو فرش های ماشینی 1000 شانه، تابلو فرش دستباف گونه نیز گفته می‌شود.

حساب کاربری

آیا میتوانم مشخصات حساب کاربری را ویرایش کنم ؟

بله از طریق گزینه “حساب کاربری” در سمت چپ بالای صفحه میتوانید به صفحه حساب کاربری خودتان رفته و از قسمت “جزئیات حساب” مشخصات خود را ویرایش کنید.

با وجود وارد کردن درست رمز عبور و نام کاربری نمیتوانم وارد حساب کاربری ام شوم؟

نام کاربری شما، شماره موبایل شما به همراه صفر اول آن میباشد. ( به طور مثال 09121234567 ). اگر نام کاربری را صحیح وارد میکنید و بازهم با خطا مواجه میشوید، پس رمز عبور را اشتباه وارد کرده اید. میتوانید با استفاده از گزینه “فراموشی رمز عبور” رمز عبور جدیدی برای حساب کاربری تان تعریف کنید.

با وجود درخواست برای بازگردانی رمز عبور ایمیلی برای من ارسال نشده است؟

بخش اسپم (spam) ایمیل خود را نیز چک کنید. مخصوصا در ایمیل های gmail امکان رفتن ایمیل به قسمت اسپم زیاد میباشد. توجه کنید که این ایمیل حاوی یک لینک برای تغییر رمز میباشد نه خود رمز عبور.

چگونه میتوانم سوابق سفارش های قبلی خودم را ببینم ؟

در صفحه “حساب کاربری” ، از قسمت “سفارش ها” میتوانید سفارش های گذشته و جاری خودتان را ببینید.

به چه دلیل در سایت خطای 404 میبینم؟

اگر آدرس صفحه را به اشتباه وارد کرده باشید، با خطای 404 مواجه خواهید شد که به معنای این است که این صفحه در سایت وجود ندارد.

همچنین این خطا میتواند برای محصولاتی که از سایت حذف شده اند نیز پیش بیاید.

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه میتوانم به خرید اینترنتی از هیدا دکور اعتماد کنم؟

علاوه بر سابقه، محتوای غنی وب سایت هیدا دکور ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. همچنین هیدا دکور دارای نماد ساماندهی از وزارت ارشاد نیز می‌باشد.

برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در پایین صفحات سایت هیدا دکور این مجوز ها را مشاهده کرده و با کلیک روی نماد ها از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات هیدا دکور استفاده کنید.

میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله شما میتوانید سفارشتان را از طریق تماس تلفنی یا واتساپ ثبت کنید. همچنین میتوانید برای مشاوره قبل از خرید نیز با هیدا دکور تماس بگیرید یا در واتساپ سوالات خود را بپرسید.

برای خرید از هیدا دکور باید در سایت عضو شوم؟

خیر. عضویت در سایت برای خرید الزامی نمی‌باشد. اما شما میتوانید در صفحه تسویه حساب، هنگام تکمیل مشخصات تیک گزینه “آیا میخواهید حساب کاربری ایجاد کنید؟” را زده و با وارد کردن شماره موبایل و یک رمز عبور دلخواه، در سایت عضو شوید.

با ایجاد حساب کاربری و عضویت در سایت هیدا دکور از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

– ساده و راحت خرید کنید.

– به سادگی سفارشات خود را پیگیری کنید.

– سوابق خرید خود را مشاهده کنید.

– برای خودتان لیست علاقمندی ها بسازید.

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

– در جریان تخفیف های ویژه قرار بگیرید.

در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

بله. شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید.

چگونه از وضعیت سفارش مطلع شوم و سفارشم را پیگیری کنم؟

هیدا دکور با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اطلاع میدهد. همچنین میتوانید برای اطلاع از وضعیت سفارش خود وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت “سفارش ها” وضعیت سفارش تان را ببینید.

آیا میتوانم کالاهای ناموجود را سفارش دهم؟

خیر. تنها امکان سفارش برای کالا هایی وجود دارد که در وضعیت موجود بوده و به همراه قیمت مشخص شده اند.

آیا امکان ابطال سفارش یا ایجاد تغییر در آن وجود دارد؟

تا قبل از تایید نهایی سفارش و کلیک بر روی اتمام خرید، شما میتوانید سفارش را از سبد خریدتان حذف کرده یا تغییر دهید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید، شما قادر به حذف یا تغییر سفارش نیستید. میتوانید همان روز قبل از آماده شدن سفارش برای انصراف یا تغییر سفارش سریعا با هیدا دکور تماس بگیرید.

توجه کنید که انصراف از خرید پس از ارسال محصول دارای قوانین ویژه میباشد. برای اطلاع از این قوانین به صفحه “شرایط بازگرداندن کالا” مراجعه کنید.

پس از ثبت سفارش باید با هیدا دکور تماس بگیرم؟

خیر. سفارش شما از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی شده و پردازش سفارش آغاز میشود. در صورت نیاز پشتیبانی هیدا دکور با شما تماس خواهد گرفت.

آیا میتوانم از هیدا دکور برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش بعنوان کادو برای آن شخص ارسال شود؟

بله. شما میتوانید در صفحه تسویه حساب، مشخصات و آدرس شخصی که میخواهید هدیه برای او ارسال شود را وارد کنید. پیامک ثبت سفارش به شماره موبایلی که وارد کرده اید ارسال میشود. اگر میخواهید پیامک برای شخص گیرنده ارسال نشود، در قسمت شماره موبایل، شماره خودتان را وارد کنید و شماره موبایل گیرنده را در قسمت یادداشت سفارش ذکر کنید.

برای انتخاب تابلو فرش، انتخاب سایز و طرح قاب آن نیاز به مشاوره دارم. هیدا دکور چه راهی پیشنهاد میکند؟

کارشناسان بخش تولید محتوای هیدا دکور تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو و مطالعه مشخصات کالاها استفاده کنید. همچنین هیدا دکور نقدها و نظرهای مشتریان دیگر را در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. همچنین در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره، میتوانید با پشتیبانی هیدا دکور تماس بگیرید.

آیا ممکن است کالایی که سفارش میدهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند و در صورت آماده نبودن نیز پس از مدت زمان مشخص آماده شده و برای شما ارسال خواهد شد.

شرایط استفاده از "گارانتی 7 روز بازگشت کالا" چیست؟

برای مشاهده شرایط بازگشت محصول به صفحه “شرایط بازگرداندن کالا” مراجعه کنید.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت میکنم ؟

شما میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از کارت های عضو شتاب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در سایت بانک مربوطه صورت میگیرد و هیدا دکور به اطلاعات کارت بانکی شما دسترسی ندارد.

همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت، برای کاربران وجود دارد.

ممکن است پرداخت آنلاین ناموفق باشد اما مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. معمولا تا 1 ساعت این مبلغ به حسابتان برمی‌گردد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا میتوانم مبلغ سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم؟

خیر در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

ارسال

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال تابلو فرش نسبت به ابعاد تابلو فرش سفارش داده شده و روش ارسال آن متغیر است.

در هر دو روش، ارسال بصورت پس کرایه میباشد.

هزینه های حدودی به شرح زیر است :

ارسال با تیپاکس :

برای تابلو فرش های بدون قاب : 60 تا 120 هزار تومان

برای تابلو فرش های با قاب : 120 تا 290 هزار تومان

برای سایر محصولات نیز هزینه ارسال بستگی به ابعاد و وزن مرسوله داشته و بسته به موارد سفارش شما میتواند متفاوت باشد. هزینه ارسال میانگین 100 تا 200 هزار تومان میباشد.

ارسال از ترمینال :

بسته به سایز تابلوفرش و با قاب یا بدون قاب بودن آن، از 100 تا 350 هزار تومان.

اگر گزینه ارسال از طریق باربری اتوبوسرانی را انتخاب کنید، 30 هزار تومان هزینه ارسال محصول از هیدا دکور به ترمینال از شما دریافت خواهد شد.

پس از ثبت سفارش، چه مدت طول می‌کشد تا محصول به دستم برسد؟

پس از ثبت سفارش، حداکثر تا 3 روز تابلو فرش شما آماده و ارسال خواهد شد. زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل تحویل و نحوه ارسال (پست یا تیپاکس) متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “روش های ارسال” مراجعه کنید.

سفارشی که ارسال شده را چگونه پیگیری کنم؟

کد پیگیری سفارش، پس از ارسال محصول برای شما با پیامک ارسال خواهد شد.

شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید کد پیگیری 20 یا 24 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

https://tracking.post.ir

همچنین برای رهگیری سفارشی که از طریق تیپاکس ارسال شده میتوانید کد پیگیری مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:

https://tipaxco.com/tracking