قوانین و مقررات وبسایت فروشگاه اینترنتی هیدا دکور
کاربران گرامی و مشتریان عزیز، لطفا موارد زیر را جهت استفاده از خدمات سایت هیدا دکور به دقت مطالعه فرمایید. ورود کاربران به وب سایت هیدا دکور، خرید، استفاده از حساب کاربری، طرح های تخفیفی و سایر خدمات ارائه شده؛ به معنای آگاه بودن از قوانین و پذیرفتن آنها میباشد.
قوانین عمومی
کلیه اصول، رویه ها و قوانین هیدا دکور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود است. در صورتی که در قوانین هیدا دکور در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین است.
تعریف فروشنده و مشتری:
فروشنده در اینجا فروشگاه هیدا دکور – مشتری (یا کاربر) در اینجا شخص حقیقی یا حقوقی سفارش دهنده
ارتباطات
هنگامی که شما از خدمات هیدا دکور استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را بصورت آنلاین ثبت کرده و خرید میکنید و یا وقتی که به هیدا دکور ایمیل میزنید یا در واتساپ یا سایر شبکه های اجتماعی پیام میدهید، این ارتباطات بصورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین باشد، شما موافقت میکنید که هیدا دکور نیز به صورت الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند یا در واتساپ پیام میدهد، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخها از طریق آنها انجام میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد هیدا دکور برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنای روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی تقویم ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
– فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.
– فروشنده همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به اتمام برسد (حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش)، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشنده محفوظ است. همچنین مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز خواهد شد.
– فروشنده مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند. حق قطع فروش کل و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشنده محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشنده محفوظ است. فروشنده در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت هیدا دکور و خرید از آن، میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– خریدار باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و دقیق، به طور کامل تکمیل کند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و در صورت ارسال و برگشت سفارش، هزینه حمل و نقل از حساب مشتری کسر خواهد شد. بنابراین درج آدرس پستی، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشنده جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
– در صورت خرید با کد تخفیف یا ووچر، پس از نهایی شدن سبد خرید، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد. اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– فروشنده همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (پس از ارسال محصول و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به هیدا دکور اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به هیدا دکور ارسال شود.
– لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– از آنجا که هیدا دکور یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط هیدا دکور بررسی و در صورت تایید، پردازش و ارسال گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است. درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– فروشنده موظف است در صورت معیوب بودن کالا، کالای سالم و بی عیب را در کوتاهترین زمان ممکن برای خریدار بدون دریافت هیچ گونه هزینه ارسال نماید.
– هزینه ی ارسال کلیه سفارشات رایگان بوده و برعهده فروشنده میباشد.
– نحوه ارسال موارد سفارش در اولویت اول به انتخاب خریدار و در صورت عدم امکان ارسال ، به یکی از راههای ممکن از قبیل پست، تیپاکس، سامانه اتوبوسرانی ، راه آهن یا هواپیمایی به مقصد فرستاده خواهد شد.
– مدت زمان ارسال بستگی به آماده بودن موارد سفارش در انبار داشته و از 1 روز تا 5 روز کاری متغیر میباشد و چنانکه مدت زمان ارسال از 15 روز گذشت ، تمامی وجوه دریافتی به شماره حساب اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد.
– برای اطلاع از شرایط بازگرداندن و مرجوع کردن کالا، صفحه شرایط بازگرداندن کالا را مطالعه فرمایید.
– برای اطلاع از نحوه سفارش و پرداخت هزینه ، به صفحه راهنمای خرید مراجعه کنید.
محتوا
هیدا دکور نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه تمامی سرویس ها میکند. هیدا دکور تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارسال شده دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است، راه حل آن استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه (یا جبران خسارت مالی در صورت امکان و رضایت مشتری) میباشد.
– هیدا دکور تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
طرح های تخفیف ویژه
طرح های تخفیف ویژه به منظور ایجاد تجربه خوب خرید و به عنوان یک طرح تشویقی خرید در نظر گرفته شده است و تعدادی از محصولات با تخفیف های ویژه به مدت محدود در این قسمت درج میشود. این قسمت در صفحه اصلی سایت و صفحه پیشنهادات شگفت انگیز قابل مشاهده است.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه شرایط غیرطبیعی مانند حوادث طبیعی، هیدا دکور هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
هیدا دکور خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق قسمت تماس با ما، با ما در میان بگذارید.
© کلیه محتویات سایت هیدا دکور شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت هیدا دکور تعلق دارد. هرگونه کپی برداری از محتوای صفحات هیدا دکور پیگرد قانونی دارد.
شرایط بالا ممکن است تغییر یابد. خریدار باید همواره با مراجعه به این صفحه از شرایط مطلع باشد.
ثبت سفارش خرید به منزله آن است که خریدار شرایط بالا را مطالعه نموده است و آنها را پذیرفته است و حق اعتراض را از خود سلب مینماید.