شرایط بازگرداندن کالا

اولین هدف هیدا دکور رضایت کامل شما می باشد و هیدا دکور در راستای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند تا کالا در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود، جهت ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر، امکان بازگشت کالاها تا 7 روز از زمان تحویل امکان پذیر است.

لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود. در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است قبل از تحویل نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان هیدا دکور و کارشناسان شرکت تامین کننده قابل پیگیری خواهد بود.

توجه : برای ارسال کالا به هیدا دکور، لازم است کالا مانند هنگام تحویل به ‏خوبی بسته بندی شده و فاکتور به همراه آن ارسال شود. بدیهی است خسارتهای ناشی از عدم بسته بندی مناسب توسط مشتری بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه : زمانی که وضعیت کالا در هیدا دکور مشخص شد، در صورت تایید استرداد کالا، بازگشت وجه حداکثر تا 72 ساعت کاری انجام می‌شود.

توجه : پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد هیدا دکور باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت، هیدا دکور در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

شرایط بازگرداندن کالا در قالب خدمات پس از فروش هیدا دکور با توجه به مشکل پیش آمده، به شرح زیر است:

مغایرت اطلاعات کالای تحویل شده با اطلاعات وب سایت

– در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت وجود داشته باشد، وجود مغایرت باید حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا، به هیدا دکور اطلاع داده شود. (تفاوت خیلی جزئی در رنگ تابلو فرش، مغایرت محسوب نمی‌شود)

– برای بازگشت کالا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و آسیب دیده و استفاده شده نباشد.

– هیدا دکور نهایت تلاش خود را مبنی بر انطباق رنگ تصاویر کالاهای ارائه شده با محصول را انجام خواهد داد با این وجود در مواردی احتمال عدم مطابقت جزئی در رنگ تصاویر ارائه شده توسط فروشگاه با محصول ارائه شده می تواند بوجود آید که این می تواند ناشی از نوع و مدل صفحه نمایش و سیستم کامپیوتری مشتری باشد ، که این موارد شامل عودت کالا نخواهد بود.

ایراد دار بودن یا ناسالم بودن کالای تحویل شده

– در صورتی که محصول ارسال شده دارای ایراد بوده و سالم نباشد، امکان تعویض آن وجود دارد. همچنین در صورت رضایت مشتری، جبران خسارت توسط هیدا دکور نیز امکان پذیر است.

– توجه : کالای ایراد دار و ناسالم فقط تعویض می‌شود و امکان مرجوعی ندارد.

– توجه : در صورت تحویل کالای ایراد دار، پشتیبانی هیدا دکور را در جریان بگذارید و بدون هماهنگی محصول را مرجوع نکنید. در صورت بازگرداندن کالا بدون هماهنگی، هیدا دکور مسئولیتی در قبال تعویض قبول نخواهد کرد.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

هیدا دکور همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (پس از ارسال محصول و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری به هیدا دکور اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به هیدا دکور ارسال شود. در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به هیدا دکور عودت شود.

– لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ هیدا دکور بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، هیدا دکور تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

انصراف از خرید

– اگر سفارش هنوز آماده نشده باشد، مشتری باید هر چه سریع تر انصراف خود را به هیدا دکور اطلاع دهد. در این صورت امکان استرداد وجه یا تغییر سفارش وجود دارد.

– اگر پس از آماده سازی، ارسال و دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، امکان بازگشت محصول وجود ندارد.

– از هنگامی که وضعیت کالا در هیدا دکور مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری بعد از دریافت کالای برگشتی توسط هیدا دکور و تایید امکان استرداد محصول، وجه به حساب مشتری واریز خواهد شد.

راهنمای ارسال کالا برای هیدا دکور :

– لطفا قبل از هر اقدامی، با هیدا دکور تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با هیدا دکور، جدا خودداری کنید.

– برای ارسال کالا به هیدا دکور، لازم است کالا مانند هنگام تحویل به ‏خوبی بسته بندی شود. بدیهی است خسارتهای ناشی از عدم بسته بندی مناسب توسط مشتری بر عهده مشتری خواهد بود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی محصول، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و هیدا دکور تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. اما هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست، به حساب مشتری واریز می‌شود.

هزینه ارسال به عهده کیست ؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان هیدا دکور برسد، هزینه‌های ارسال به عهده هیدا دکور است.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر قبض پستی با مهر شرکت پست باید به پشتیبانی هیدا دکور ارسال شود.

– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هیدا دکور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.