تابلو فرش

تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم ؟

تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم

انواع تابلو فرش

تابلو فرش ها به دو دسته دستباف و ماشینی تقسیم می‌شوند. تابلو فرش دستباف بدلیل طولانی بودن مراحل تولید آن و به کار رفتن الیاف طبیعی در آن، از قیمت بالایی برخوردار است. اما در مقابل، تابلو فرش ماشینی توسط دستگاه های فرش ماشینی تولید شده و از الیاف مصنوعی برای تولید آن استفاده می‌شود. به همین دلیل تابلو فرش ماشینی دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به تابلو فرش دستباف است. این امر باعث میشود تا خرید تابلو فرش ماشینی باصرفه تر باشد. با پیشرفت تجهیزات چاپ و تجهیزات تولید فرش ماشینی، تابلو فرش های ماشینی با کیفیت بالا و رنگبندی شفاف و زیبا تولید می‌شوند.

شما نیز اگر نمیخواهید برای تابلو فرش منزلتان هزینه زیادی بکنید، میتوانید از میان تابلو فرش های ماشینی موجود، تابلو فرش منزلتان را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه کنید. اما سوالی که برای خریداران تابلو فرش ماشینی پیش می‌آید این است که تابلو فرش ماشینی را از کجا بخریم بهتر است؟ در این مقاله به بررسی این مطلب خواهیم پرداخت.

فروشگاه های تابلو فرش

فروشگاه های تابلو فرش

تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم ؟

مثل همه کالاهای موجود، تابلو فرش ماشینی را نیز میتوانید هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین خرید کنید. اما تابلو فرش ماشینی کالایی است که به ندرت در فروشگاه های سطح شهر پیدا می‌شود. تنها فروشگاه های فرش ماشینی هستند که چند نمونه تابلو فرش ماشینی برای فروش گذاشته اند. مشکلی که وجود دارد این است که در این فروشگاه ها هم تنوع طرح محدود بوده و هم تابلوفرش با قیمت بالا عرضه می‌شود. اما در فروشگاه آنلاین، هم تنوع طرح بسیار بالا بوده و هم تابلو فرش با قیمت ارزان ارائه می‌شود.

برای یک تجربه خریدی استثنایی و جذاب، بهتر است تابلو فرش ماشینی خود را از فروشگاه آنلاین هیدا دکور خرید کنید. یکی از مزایای بارز خرید این نوع تابلوها از فروشگاه‌ اینترنتی هیدا دکور، گستردگی و تنوع بیشتر محصولات است. در اینجا، می‌توانید از تنوع طرح‌ها، سایزها و طرح‌های قاب بهره‌مند شده و تابلویی که به سلیقه شما می‌خورد را به راحتی پیدا کنید. همچنین، خرید آنلاین این اثرات هنری امکان مقایسه قیمت و مشاهده ویدیو هایی از آنها را به شما می‌دهد تا انتخاب نهایی‌تان را با اطمینان بیشتری انجام دهید. علاوه بر این، خدمات ارسال به موقع و امکان بازگشت کالا در هیدا دکور، به شما اطمینان می‌دهند که تجربه خرید شما بی‌نقص خواهد بود. بنابراین، با آرامش و اطمینان می‌توانید از وبسایت هیدا دکور برای تهیه تابلو فرش ماشینی با کیفیت و زیبا استفاده کنید.

در ادامه این مقاله، مزایا و معایبی که هرکدام از فروشگاه های حضوری و آنلاین دارند را بررسی می‌کنیم تا خودتان نیز از این موارد آگاه شده و راحت تر تصمیم بگیرید.

معایب خرید از فروشگاه های حضوری

فروشگاه هایی در سطح شهر هستند که تابلو فرش ماشینی می‌فروشند. اما خرید از فروشگاه های حضوری معایبی دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

اولین موردی که میتوان ذکر کرد این است که طرح های تابلو فرش موجود در مغازه ها محدود بوده و نهایتا 30 تا 50 طرح (یا حتی کمتر) در فروشگاه موجود است.

مورد دوم، عدم وجود تنوع در قاب تابلو فرش است. تابلو فرش های موجود در فروشگاه حضوری، بصورت قاب شده بوده و شما مجبورید تابلو فرش را با همان قابی که روی آن نصب شده است خریداری کنید.

ایراد سوم عدم تنوع در سایز تابلو فرش است. شاید شما طرحی را بپسندید ولی فقط یک سایز از آن موجود باشد و سایزی که شما مدنظرتان است موجود نباشد.

عیب چهارم، موضوع قیمت است. فروشگاه های حضوری بدلیل هزینه های بالایی که دارند و همچنین رقبای کمتر در سطح شهر، معمولا تابلو فرش ها را با قیمت بالاتری می‌فروشند.

مورد دیگری که از معایبت خرید از فروشگاه حضوری میتوان گفت، زمان بر بودن آن است. خرید حضوری نیازمند حضور شما در مکان فیزیکی فروشگاه است و ممکن است زمان‌بر باشد.

اما فروشگاه آنلاین تابلو فرش هیچ کدام از این معایب را ندارد و شما با خیال راحت میتوانید تابلو فرش دلخواهتان را بصورت آنلاین سفارش دهید.

مزیتی که فروشگاه حضوری دارد این است که تابلو فرش را از نزدیک می‌بینید و جنس و رنگبندی آن را بررسی می‌‎کنید. برای برطرف کردن نگرانی درباره کیفیت تابلوفرش نیز فروشگاه آنلاین هیدا دکور تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت را دارد. این امر به این دلیل است که هیدا دکور به کیفیت تابلو فرش های خود اطمینان دارد و برای اطمینان مشتری نیز تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه را ارائه میکند.

تابلو فرش ماشینی طرح آیه قرآنی

تابلو فرش ماشینی طرح آیه قرآنی

مزایای خرید آنلاین تابلو فرش ماشینی از هیدا دکور

همان طور که گفتیم، خرید از فروشگاه های حضوری، معایبی مانند تنوع پایین طرح تابلو فرش، عدم وجود تنوع در قاب تابلو فرش، عدم وجود تنوع در سایز تابلو فرش و قیمت بالا را دارند. اما فروشگاه آنلاین هیدا دکور همه این نکات را در نظر گرفته و امکان انجام خریدی دلخواه و لذتبخش را فراهم کرده است. همه معایب فروشگاه حضوری در فروشگاه آنلاین هیدا دکور برطرف شده و به عنوان مزیت شناخته میشود.

مزیت اول : تنوع بالا در طرح

اولین مزیتی که میتوان نام برد، تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ میباشد. شما میتوانید در میان تنوع بالای تابلو فرش های ارائه شده که موضوعات آن نیز دسته بندی شده اند، طرح دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

دومین مزیت : تنوع در طرح قاب

یکی دیگر از مزایای خرید از هیدا دکور، تنوع در قاب تابلو فرش است. شما میتوانید برای طرحی که انتخاب کرده اید، قاب دلخواهتان را از میان 10 نوع قاب مختلف انتخاب کنید. قاب ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود بوده و میتوانید متناسب با دکوراسیون منزلتان و تم رنگی آن، طرح قاب دلخواهتان را انتخاب کرده و سفارش دهید.

مزیت سوم : تنوع در سایز

مزیت دیگری که میتوان بیان کرد، تنوع سایز تابلو فرش در هیدا دکور است. شما میتوانید طرحی که انتخاب کرده اید را در سایز دلخواهتان سفارش دهید. تابلو فرش های موجود در هیدا دکور در پنج سایز 50 در 35 سانتیمتر، 50 در 70 سانتیمتر، 70 در 100 سانتیمتر و 100 در 150 سانتیمتر ارائه شده اند.

چهارمین مزیت : قیمت ارزان

چهارمین و مهم ترین مزیتی که فروشگاه آنلاین تابلو فرش ماشینی دارد، قیمت های پایین و رقابتی است. هیدا دکور تابلو فرش ماشینی را بصورت مستقیم از کارخانه کاشان عرضه می‌کند. این امر باعث میشود که قیمت های ارائه شده در وبسایت هیدا دکور، پایین تر و ارزان تر از فروشگاه های حضوری باشد.

مزیت پنجم : ضمانت کیفیت

مزیت پنجم، ارائه ضمانت کیفیت و ضمانت بازگشت وجه توسط هیدا دکور است. در خرید از فروشگاه حضوری ممکن است از جنس و کیفیت تابلو فرش مطلع نباشید. اما در فروشگاه آنلاین هیدا دکور، کیفیت تابلو فرش های ارائه شده تضمینی می‌باشد. این ضمانت ها عبارتند از : ضمانت کیفیت، ضمانت ماندگاری رنگ، ضمانت شستشو و ضمانت 7 روزه بازگشت وجه. همه این ضمانت ها برای اطمینان شما و اعتماد به هیدا دکور ارائه می‌شوند.

در ویدیو زیر میتوانید نمونه ای از تابلو فرش های ارائه شده در هیدا دکور را مشاهده کنید :

 

خرید آنلاین تابلو فرش ماشینی از فروشگاه هیدا دکور

دسته بندی های تابلو فرش ماشینی در هیدا دکور

دسته بندی های تابلو فرش ماشینی در هیدا دکور

هیدا دکور ، ارائه دهنده تابلو فرش ماشینی کاشان بصورت مستقیم از کارخانه است. تابلو فرش های ارائه شده دارای کیفیت بالا و تضمینی بوده و رنگ بندی آنها بسیار زیبا، با کیفیت، شفاف و جذاب هستند. تابلو فرش های ماشینی هیدا دکور، دارای ضمانت 10 ساله کیفیت، ضمانت شستشو و ضمانت ماندگاری رنگ هستند و در صورت عدم رضایت شما، تا 7 روز امکان بازگشت کالا و بازگشت وجه وجود دارد. هیدا دکور دارای مجوز نماد اعتماد از وزارت صنعت و مجوز نماد ساماندهی از وزارت ارشاد است که این امر باعث میشود بتوانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

شما میتوانید خرید تابلو فرش ماشینی را بصورت آنلاین از فروشگاه هیدا دکور انجام دهید. هیدا دکور همه مزایایی که گفته شد را داراست. این مزایا عبارتند از : تنوع بالا در طرح و رنگ – امکان انتخاب قاب دلخواه از میان قاب های متنوع – تنوع در سایز تابلو فرش – قیمت ارزان.

در این صفحه میتوانید انواع مختلف تابلو فرش ها را بصورت دسته بندی شده مشاهده کرده و تابلو فرش ماشینی مدنظرتان را با سایز و قاب دلخواه با قیمت ارزان سفارش دهید.

4 نظر در “تابلو فرش ماشینی از کجا بخرم ؟

  1. احسان گفت:

    والا همه از خودشون تعریف میکنن. از کجا بدونیم که کیفیت تابلو فرش هاتون خوبه ؟

    1. مدیر گفت:

      هیدا دکور نماینده یکی از بهترین کارخانه های کاشان هست. جهت اطمینان از کیفیت، میتونین صفحه نمونه کارها رو ببینین. همچنین تابلوفرشامون ضمانت کیفیت دارن و در صورت عدم رضایت، تا 7 روز امکان عودت و بازگشت وجه وجود داره.

  2. مجید گفت:

    از راهنمایی کامل و خوبتون سپاسگزارم 🙏
    خریدمون رو انجام دادیم ایشالا همونطور که گفتین عالیه

    1. مدیر گفت:

      سلامت باشین در خدمتتون هستیم
      حتما که با یه بار خرید مشتری میشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *